Zwroty, reklamacje, naprawy

 

---------------------------------------------------

Zwroty

 

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Towar musi być kompletny i pozbawiony jakichkolwiek śladów użytkowania. 

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotuzałączenie go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) i wysłanie kopii na adres: sklep@dziewczynaiperly.pl.

Zgodnie z przepisami Prawa konsumenckiego (art. 38), zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta, np. biżuteria wykonywana na indywidualne zamówienie klienta nie podlega zwrotowi. 

Adres do zwrotów przesyłki:

Digital Bee Magdalena Franczak

Ul. Alternatywy 3/59

02-775 Warszawa

Prosimy o nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem ani nadanych do paczkomatu.

Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi Klient.

Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, zwrot należności zostanie dokonany w ciągu 14 dni.

 

---------------------------------------------------

Reklamacje

 

Wszystkie nasze produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją. Jeśli masz zastrzeżenia dotyczące zamówionych produktów, możesz złożyć reklamację, dotyczącą fabrycznych wad produktu, np. wad zapięcia lub odłączenia się części biżuterii od pozostałej (np. zawieszki). 

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt sklep@dziewczynaiperly.pl.

Adres do wysyłki reklamacji:

Digital Bee Magdalena Franczak

Ul. Alternatywy 3/59

02-775 Warszawa

Prosimy, o nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej.  Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem ani nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki, reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a klient zostanie poinformowany o sposobie jej zakończenia.

Jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, klient otrzyma pełnowartościowy produkt lub zwrot pieniędzy za reklamowany w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacji nie podlega biżuteria, której wady powstały w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak – zerwane bransoletki, pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zagubione elementy biżuterii czy odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalnym ścieraniem się złotej powłoki ze pozłacanego srebra i hematytów, a także ciemnienie srebra i hematytów.

 

---------------------------------------------------

Naprawy

 

Naprawa biżuterii, które nie podlega gwarancji lub przekroczyła okres gwarancji, może być przeprowadzona odpłatnie. 

Aby skorzystać z usługi naprawy, prosimy o kontakt: sklep@dziewczynaiperly.pl.

Adres do wysyłki napraw:

Digital Bee Magdalena Franczak

Ul. Alternatywy 3/59

02-775 Warszawa

Prosimy o nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych klient zostanie poinformowany o zakresie naprawy oraz jej kosztach.

 

 

NEWSLETTER
Zapisz się do Newslettera i skorzystaj z rabatu 10%.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl